יהודה משי זהב: "מגיעים לשלב הקשה ביותר – ההודעה למשפחות"

"תוך זמן קצר ההודעות יגיעו למשפחות, שכל עולמן כבר לא יראה לעולם אותו הדבר. אנחנו כעת בשלבי הזיהוי האחרונים, זאת טרגדיה קשה מאוד"
ישראל פריי 3 Comment on יהודה משי זהב: "מגיעים לשלב הקשה ביותר – ההודעה למשפחות"

איש זק"א בראיון מהזירה: "תוך זמן קצר ההודעות יגיעו למשפחות, שכל עולמן כבר לא יראה לעולם אותו הדבר. אנחנו כעת בשלבי הזיהוי האחרונים, זאת טרגדיה קשה מאוד"

"תוך זמן קצר ההודעות יגיעו למשפחות, שכל עולמן כבר לא יראה לעולם אותו הדבר. אנחנו כעת בשלבי הזיהוי האחרונים, זאת טרגדיה קשה מאוד"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איש זק"א יהודה משי זהב שוחח עם 'קול חי' מהזירה המדממת של האוטובוס ההפוך בכביש ירושלים – תל אביב: "קשה מאוד מאוד. מזכיר את הפיגועים הקשים אחד לאחד, עוד מעט נגיע לשלב הקשה של ההודעה למשפחות, לא מאחל את זה לאף אחד".

משי זהב אמר בכאב: "תוך זמן קצר ההודעות יגיעו למשפחות, שכל עולמן כבר לא יראה לעולם אותו הדבר. אנחנו כעת בשלבי הזיהוי האחרונים, זאת טרגדיה קשה מאוד".

בהמשך סיפר כי הוא – כמו מתנדבים וותיקים שחוו את תקופת הפיגועים – נזכרים נוכח המראות הקשים בפיגועי התופת הקשים. "לי באופן אישי זה מזכיר את הפיגוע בקו 2. הרבה ילדים ומשפחות שאת חלקם אתה מכיר. אתה מטפל בהם ובראש עוברים לך המשפחות, איך תעמוד מולם, איך תבשר להם".



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    מחריד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. 2

    שמעתי שחוץ מהשתי ילדות והילד ע"ה יש גם שתי בחורי ישיבה ע"ה